Shipping Location
want to check?
GO to loginyou can order.
Bình giữ nhiệt LocknLock FIRST TUMBLER TI-480ML - 3 Màu - LHC3291
Location cannot be detected by LnL. Please choose manually.
Location cannot be detected by LnL. Please choose manually.
ADDED TO CART
Details Section (Product detail information)
Bình giữ nhiệt LocknLock Daily Macaron First Tumbler Titan 480ml
Chất liệu: Thân cốc: Bên trong: thép không gỉ 304 mạ titan; Nắp, lọc trà: nhựa PP; Gioăng & miếng lót đế: silicone
Cân nặng: 323 g
Kích thước: 85*89*200 (mm)
THÔNG TIN GIỮ NHIỆT LHC3291:
- Giữ nóng: ~ 5 tiếng (trên 600C)
- Giũ lạnh: ~ 12 tiếng (trên 110C)
Đặc điểm:
Nắp mở một chạm: Đẩy sang phải để mở khoá đồng thời mở nắp
Thép không gỉ 304 mạ titan: Lớp phủ titan bền bỉ và chống ăn mòn.
BỘ LỌC: Bộ lọc giúp cho đá bên trong cốc không bị tràn ra ngoài khi uống
Miệng cốc rộng: Dễ dàng thêm đá viên và chùi rửa bên trong
Nắp kín nước: Không lo lắng về việc rò rì nước
Miếng lót đế Silicone: Chống trơn trượt và giảm tiếng ồn
Thiết kế phần đáy thon gọn: Dễ dàng cầm nắm bằng 1 tay
Lưu ý:
- Không sử dụng sản phẩm để đựng sữa (thức ăn trẻ em), đá khô và đồ uống có ga.
- Vui lòng rửa sạch bình trước khi sử dụng lần đầu.
- Không sử dụng bàn chải và chất mài mòn khi vệ sinh bình.
- Không được sử dụng trong máy rửa chén, lò vi sóng hay lò nướng.
- Không nên khử trùng nắp bình vì có thể gây biến dạng nắp.
- Vui lòng sử dụng sản phẩm cẩn thận để tránh bị bỏng bởi nước nóng.
- Tránh làm rơi hoặc va chạm mạnh lên sản phẩm, không để sản phẩm gần lửa.
- Chú ý đặt sản phẩm theo chiều thẳng đứng, nắp bình được đóng chặt và nút one-touch ở vị trí khoá để tránh rò rỉ nước khi cho vào túi.
BẢO HÀNH
- Bình giữ nhiệt bảo hành 6 tháng về vấn đề tỏa nhiệt, với điều kiện sản phẩm còn nguyên vẹn, không bị trầy xước, móp méo, thiếu linh kiện, không xảy ra va đập, rơi rớt.
- KHÔNG BẢO HÀNH các vấn đề về vệ sinh sản phẩm, rơi rớt, bể vỡ, trầy xước, móp méo, gỉ sét hay mất linh kiện.\
- Bảo hành tại thành phố Hồ Chí Minh.
Reviews Section
RATINGS & REVIEWS (0)
Satisfaction
Share your thoughts. Be the FIRST REVIEWER!
Khả năng kín
Thoải mái
Trọng lượng
Q&A Section
Product Q&A
View more + Section (product inforamtion, delivery, refund/exchange etc)
- Shipping area: Nationwide
- Shipping fee: đ35,000 ~ đ200,000
- Delivery time: 3 - 7 days If the delivery address is in a remote area, you may incur additional shipping charges.
- We will deliver the goods after confirming payment from you. However, delivery time may be delayed depending on the type of product.
1. Scope of application:
- Products damaged bonded during transportation
- Product manufacturer defect (Not working, improper operation, missing accessories)
2. Condition:
- Within 7 days after receiving the product successfully, please contact Lock & Lock customer service for assistance in resolving complaints if the product has problems. At the same time, please provide evidence that the problem of the product comes from the seller.
- Lock & Lock encourages you to please record videos or take photos when opening product. If there is no video or photo proving that the problem of the product originates from the seller, Lock & Lock will refuse to solve the problem related to appearance, lack of accessories.
*Note: In addition to the scope of application of the above innovation, the product does not have any other signs of damage and must be full and intact containers and components included.
3. Requirements for returned products (Replacement):
- In order to limit the risks arising from the return of products, please note that it is necessary to pack the returned product and send the returned product including all accessories, warranty card (if any) and the product must be in the same condition as when receiving the goods.
- Please take a video or photo of the status of the package before sending it to the shipping unit as proof of collation/complaint later. Lock & lock will notify you of the need to provide videos or photographs on a case-by-case basis.
1. Scope of refund and return:
- Products is damaged during transportation
- The Seller delivers the wrong Product to the Buyer (e.g. wrong product, wrong size, wrong color, etc.)
- The product you receive is significantly different in design and features from the information provided by Lock & Lock in the product description (Note: Some product details or packaging may change from shipment to shipment will not be covered by this refund and return policy.)
2. Condition of application:
- Within 7 days after receiving the product successfully, please contact to Lock & Lock customer service for assistance in resolving complaints if the product has problems. At the same time, please provide evidence that the problem of the product comes from the seller.
- Lock & Lock encourages customers to record videos or take photos when opening product. If there is no video or photo proving that the problem of the product originates from the seller, Lock & Lock will refuse to solve the problem related to appearance, lack of accessories.
*Note: In addition to the scope of refund and return application mentioned above, the product has no any other signs of damage and must be full and intact containers and components.
3. Requirements for returned products (refund and return):
- In order to limit the risks arising from the return of products, please note that it is necessary to pack the returned product and send the returned product including all accessories, warranty card (if any) and the product must be in the same condition as when receiving the goods.
Location cannot be detected by LnL. Please choose manually.